Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107227
Title: Features of the cultural environment and the need for its research in international marketing
Other Titles: Особенности культурной среды и необходимость ее исследования в международном маркетинге
Authors: Polyak, P.
Поляк, П. М.
Keywords: международный маркетинг;культурные различия;культурная среда;маркетинговые стратегии;international marketing
Issue Date: 2025
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Polyak, P. Features of the cultural environment and the need for its research in international marketing / P. Polyak; науч. рук. Т. В. Кудрейко // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIV Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 28 ноября 2024 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2025. – С. 256-257.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107227
ISBN: 978-985-564-519-2
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Polyak_256_257.pdf179.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.