Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107188
Title: The role of advertising in the modern world
Other Titles: Роль рекламы в современном мире
Authors: Bichko, A.
Бичко, А. Д.
Keywords: мерчандайзинг;рекламный маркетинг;socially-oriented advertising;социально-ориентированная реклама
Issue Date: 2025
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Bichko, A. The role of advertising in the modern world / A. Bichko; науч. рук. Л. В. Соловьева // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIV Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 28 ноября 2024 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2025. – С. 169-170.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107188
ISBN: 978-985-564-519-2
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bichko_169_170.pdf167.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.