Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107055
Title: An innovative approach to the formation of an organization's marketing strategy
Other Titles: Инновационный подход в формировании маркетинговой стратегии организации
Authors: Sultanov, T.
Султанов, Т.
Keywords: маркетинговые стратегии;инновационные стратегии;инновации;marketing strategies
Issue Date: 2025
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Sultanov, T. An innovative approach to the formation of an organization's marketing strategy / T. Sultanov; науч. рук. М. В. Солодуха // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIV Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 28 ноября 2024 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2025. – С. 107-108.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/107055
ISBN: 978-985-564-519-2
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sultanov_107_108.pdf177.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.