Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/106975
Title: Challenges and solutions of using artificial intelligence in marketing
Other Titles: Вызовы и решения применения искусственного интеллекта в маркетинге
Authors: Chen Shiju
Чэнь Шицзюй
Keywords: искусственный интеллект;большие данные;персональные данные;конфиденциальная информация;маркетинг;artificial intelligence
Issue Date: 2025
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Chen Shiju. Challenges and solutions of using artificial intelligence in marketing / Chen Shiju; науч. рук. Н. А. Подобед // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIV Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 28 ноября 2024 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2025. – С. 124-125.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/106975
ISBN: 978-985-564-519-2
Appears in Collections:2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chen_Shitszyuy_124_125.pdf237.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.