Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/102727
Title: Export marketing as a factor in the foreign trade development in the Republic of Belarus
Other Titles: Экспортный маркетинг как фактор развития внешней торговли Республики Беларусь
Authors: Bondarenko, D.
Ryabaya, A.
Бондаренко, Д. К.
Рябая, А. С.
Keywords: белорусская косметика;экономические санкции;конкурентоспособность товаров;Саудовская Аравия;Belarusian cosmetics
Issue Date: 2024
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Bondarenko, D. Export marketing as a factor in the foreign trade development in the Republic of Belarus / D. Bondarenko, A. Ryabaya; науч. рук. Е. В. Климук // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIII Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 23 ноября 2023 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2024. – С. 180-181.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/102727
ISBN: 978-985-564-481-2
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bondarenko_180_181.pdf432.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.