Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 4603 to 4622 of 69360 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2023Protección social y pobreza en BrasilZheshko, K., et alArticleИспанский
2006Prototypage comme - en element necessaire du succes commercialeАнтипова, О. В.-Английский
2007Prvotni podnety а zdroje prilezitosti pro inov асеVlcek, R.ThesisЧешский
2001Przedsiewziecia dotyczace puszczy BialowieskiejСебятинский, М.ArticleПольский
2005Psychische kriterien als determinanten des kundenwertesLange, S.ThesisНемецкий
2015Psychoanalytical images in a Japanese video gameRiko lnoueThesisАнглийский
2005Psychological and lexical means in advertisingГрозик, И. И., et al-Английский
2024Psychological aspects of health and well-being in modern lifeDudko, E., et alArticleАнглийский
2024Psychology as the basis of sensory marketing – a modern trend in the world economyRovnejko, М., et alArticleАнглийский
2023Psychology of advertisingSilchenko, D.ArticleАнглийский
2022Psychology of color in marketing and advertisingSedlovskaya, V., et alArticleАнглийский
2019Psychology of needs: formation and developmentKotova, D.ArticleАнглийский
2003Pubic relationsГоловач, А.ArticleРусский
2021Public debt and performance of SMES: evidence from LebanonKaraki, H. A., et alArticleАнглийский
2018Public relations as a core of integrated marketing communicationsAltukhova, J., et alArticleАнглийский
2017Public relations today: new promotional trendsVoryk, Y. I.ThesisАнглийский
2009Public Relations как эффективный инструмент в развитии лизинговых правоотношенийМоскалевич, Г. Н.ThesisРусский
2002-04-18Publicité et campagne publicitaireВяткина, Н. С., et alThesisФранцузский
2019Purchase motivatorsShkornik, Y., et alArticleАнглийский
2003QFD-метод формализации результатов маркетинговых исследованийСвирский, Д. Н.ArticleРусский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record: