Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/102765
Title: Psychology as the basis of sensory marketing – a modern trend in the world economy
Other Titles: Психология как основа сенсорного маркетинга – современный тренд мировой экономики
Authors: Rovnejko, М.
Ровнейко, М. А.
Keywords: sensory perception of consumers;sensory;сенсорика
Issue Date: 2024
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Rovnejko, М. Psychology as the basis of sensory marketing – a modern trend in the world economy / М. Rovnejko; науч. рук. Г. Г. Бережная // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XIII Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 23 ноября 2023 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2024. – С. 96-97.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/102765
ISBN: 978-985-564-481-2
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rovneyko_96_97.pdf432.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.