Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/23533
Title: Psychological and lexical means in advertising
Other Titles: Психологические и лексические средства рекламы
Authors: Грозик, И. И.
Grozik, I. I.
Keywords: психологическая реклама;лексическая реклама;advertising;advertising media
Issue Date: 2005
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Citation: Грозик, И. И. Psychological and lexical means in advertising = Психологические и лексические средства рекламы / И. И. Грозик // Национальная экономика Республики Беларусь: проблемы и перспективы развития : материалы II республиканской научной студенческой конференции, Минск, 18 мая - 19 мая 2005 г. / [ред.кол.: Г.А. Короленок (гл.ред.) и др.]. - Минск : БГЭУ, 2005. - С. 224-225.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/23533
ISBN: 985-484-203-7
Appears in Collections:2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Grozik_I._I._S._224-225.pdf423.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.