Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99953
Title: Особенности формирования каналов сбыта продукции предприятия
Authors: Пецевич, Л. И.
Keywords: каналы сбыта;затраты;минимизация издержек;прибыль;sales channels
Issue Date: 2006
Publisher: Республиканский учебно-методический центр физического воспитания населения
Language: Русский
Type: Article
Citation: Пецевич, Л. И. Особенности формирования каналов сбыта продукции предприятия / Л. И. Пецевич // Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь «НИРС 2005» / [редакционная коллегия : А. И. Жук (председатель) и др.]. — Минск : РУМЦ ФВН, 2006. – С. 268-269.
Abstract: Processes of manufactures and consumption of production are separable from each other, both in time, and in space. Before to form channels of distribution of production and to define their length, necessary to study the basic tendencies of development of the channels, existing on the market.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99953
ISBN: 985-6658-13-6
Appears in Collections:Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь "НИРС 2005"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petsevich_268_269.pdf209.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.