Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99953
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПецевич, Л. И.-
dc.date.accessioned2023-10-25T08:56:31Z-
dc.date.available2023-10-25T08:56:31Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationПецевич, Л. И. Особенности формирования каналов сбыта продукции предприятия / Л. И. Пецевич // Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь «НИРС 2005» / [редакционная коллегия : А. И. Жук (председатель) и др.]. — Минск : РУМЦ ФВН, 2006. – С. 268-269.ru_RU
dc.identifier.isbn985-6658-13-6-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99953-
dc.description.abstractProcesses of manufactures and consumption of production are separable from each other, both in time, and in space. Before to form channels of distribution of production and to define their length, necessary to study the basic tendencies of development of the channels, existing on the market.ru_RU
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherРеспубликанский учебно-методический центр физического воспитания населенияru_RU
dc.subjectканалы сбытаru_RU
dc.subjectзатратыru_RU
dc.subjectминимизация издержекru_RU
dc.subjectприбыльru_RU
dc.subjectsales channelsru_RU
dc.titleОсобенности формирования каналов сбыта продукции предприятияru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь "НИРС 2005"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petsevich_268_269.pdf209.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.