Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99937
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРабец, А. П.-
dc.contributor.authorКузнецова, И. А.-
dc.date.accessioned2023-10-24T11:54:59Z-
dc.date.available2023-10-24T11:54:59Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationРабец, А. П. Качество гостиничных услуг в ОАО Гостиничный комплекс «Припять» / А. П. Рабец, И. А. Кузнецова // Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь «НИРС 2005» / [редакционная коллегия : А. И. Жук (председатель) и др.]. — Минск : РУМЦ ФВН, 2006. – С. 273-274.ru_RU
dc.identifier.isbn985-6658-13-6-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99937-
dc.description.abstractFor the development of tourism in Belorussia it is important to improve the hotel sphere. It is necessary to create all conditions for satisfaction of inquiries of visitors. For this purpose it is necessary to improve the quality of service, to create a network of the entertaining institutions, to carry out marketing actions.ru_RU
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.publisherРеспубликанский учебно-методический центр физического воспитания населенияru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectгостиничный бизнесru_RU
dc.subjectуслугиru_RU
dc.subjectкачество обслуживанияru_RU
dc.subjecthotel businessru_RU
dc.titleКачество гостиничных услуг в ОАО Гостиничный комплекс «Припять»ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь "НИРС 2005"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rabets_273_274.pdf188.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.