Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99836
Título : Формирование конкурентных позиций предприятия на рынке мяса птицы (на примере ОАО «Витебская бройлерная птицефабрика»)
Autor : Веренич, В. А.
Palabras clave : птицефабрики;мясо птицы;рынок мяса птицы;конкурентоспособность предприятия;poultry market;enterprise competitiveness
Fecha de publicación : 2010
Editorial : Издательский центр БГУ
Language: Русский
Type: Article
Citación : Веренич, В. А. Формирование конкурентных позиций предприятия на рынке мяса птицы (на примере ОАО «Витебская бройлерная птицефабрика») / В. А. Веренич // Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь «НИРС 2009» / [редакционная коллегия : А. И. Жук (председатель) и др.]. — Минск : Издательский центр БГУ, 2010. – С. 364-365.
Resumen : The factors that shape the competitive advantages of companies in the poultry market and methods of their evaluation, the comparative assessment of the underlying businesses and other poultry farms of the republic, and substantiates its strategic direction for future development, identified reserves to reduce production costs and measures to implementatio uncovered in the thesis. Basic drawbacks in the management system of the economic group and poultry-production subcomplex of the country are revealed as a whole. Conducted multiple calculations most effective ways of processing and marketing of poultry in view of how cutting carcasses and depth of processing by the criterion of profit maximization.
URI : http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99836
ISBN : 978-985-476-881-6
Aparece en las colecciones: Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь "НИРС 2009"

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Verenech_364_365.pdf329.2 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.