Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99763
Title: Управление товаром в маркетинговой деятельности (на примере ОДО «Квинтастадор»)
Authors: Величко, В. В.
Короленок, Г. А.
Keywords: торговые организации;управление товаром;товарная стратегия;позиционирование;product management;product strategy
Issue Date: 2013
Publisher: Издательский центр БГУ
Language: Русский
Type: Article
Citation: Величко, В. В. Управление товаром в маркетинговой деятельности (на примере ОДО «Квинтастадор») / В. В. Величко, Г. А. Короленок // Сборник научных работ студентов Республики Беларусь «НИРС 2012» / [редакционная коллегия : А. И. Жук (председатель) и др.]. — Минск : Издательский центр БГУ, 2013. – С. 373-374.
Abstract: The author has evaluated the effectiveness of the management of goods in Kvintastador, LLC and has developed several recommendations for improving the efficiency of product policy in the organization. All this measures will improve the management of goods, increase the number of customers and profits of the enterprise.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99763
ISBN: 978-985-553-139-6
Appears in Collections:Сборник научных работ студентов Республики Беларусь "НИРС 2012"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Velichko_373_374.pdf259.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.