Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/93455
Titre: Интернет-технологии в маркетинге
Autre(s) titre(s): Internet technologies in marketing
Auteur(s): Курьян, Т. И.
Шмарина, Е. И.
Kuryan, T.
Shmarina, E.
Mots-clés: электронный бизнес;интернет-технологии;интернет-магазины;социальные сети;e-business
Date de publication: 2018
Language: Русский
Type: Article
Référence bibliographique: Курьян, Т. И. Интернет-технологии в маркетинге / Т. И. Курьян, Е. И. Шмарина // Современный менеджмент: проблемы, исследования, перспективы : сборник научных статей VII заочной Международной сателлитной конференции, Минск, 11 декабря 2017 г. / Белорусский государственный экономический университет, факультет экономики и менеджмента, студенческое научное общество ФЭМ, кафедра национальной экономики и государственного управления, ООО «Лаборатория интеллекта» ; [редакционная группа: И. Н. Русак, Т. В. Буховец]. – Минск : Колорград, 2018. – С. 75-79.
Résumé: This article discusses the problem of using Internet technologies in the marketing operations of enterprises and companies. It is shown that in the modern world the Internet plays an important role in the life of many people. Promotion of goods through the network increases sales growth. There are many ways to declare your product or service. These methods include: the creation of a site, targeted advertising, the creation of groups and pages on social networks, the use of hash tags, e-mailing, cooperation with video bloggers.
URI/URL: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/93455
ISBN: 978-985-596-039-4
Collection(s) :2018

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Kuryan_T.I._75_79.pdf362.81 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.