Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/93455
Título : Интернет-технологии в маркетинге
Otros títulos : Internet technologies in marketing
Autor : Курьян, Т. И.
Шмарина, Е. И.
Kuryan, T.
Shmarina, E.
Palabras clave : электронный бизнес;интернет-технологии;интернет-магазины;социальные сети;e-business
Fecha de publicación : 2018
Language: Русский
Type: Article
Citación : Курьян, Т. И. Интернет-технологии в маркетинге / Т. И. Курьян, Е. И. Шмарина // Современный менеджмент: проблемы, исследования, перспективы : сборник научных статей VII заочной Международной сателлитной конференции, Минск, 11 декабря 2017 г. / Белорусский государственный экономический университет, факультет экономики и менеджмента, студенческое научное общество ФЭМ, кафедра национальной экономики и государственного управления, ООО «Лаборатория интеллекта» ; [редакционная группа: И. Н. Русак, Т. В. Буховец]. – Минск : Колорград, 2018. – С. 75-79.
Resumen : This article discusses the problem of using Internet technologies in the marketing operations of enterprises and companies. It is shown that in the modern world the Internet plays an important role in the life of many people. Promotion of goods through the network increases sales growth. There are many ways to declare your product or service. These methods include: the creation of a site, targeted advertising, the creation of groups and pages on social networks, the use of hash tags, e-mailing, cooperation with video bloggers.
URI : http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/93455
ISBN : 978-985-596-039-4
Aparece en las colecciones: 2018

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Kuryan_T.I._75_79.pdf362.81 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.