Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/93455
Titel: Интернет-технологии в маркетинге
Sonstige Titel: Internet technologies in marketing
Autoren: Курьян, Т. И.
Шмарина, Е. И.
Kuryan, T.
Shmarina, E.
Stichwörter: электронный бизнес;интернет-технологии;интернет-магазины;социальные сети;e-business
Erscheinungsdatum: 2018
Language: Русский
Type: Article
Zitierform: Курьян, Т. И. Интернет-технологии в маркетинге / Т. И. Курьян, Е. И. Шмарина // Современный менеджмент: проблемы, исследования, перспективы : сборник научных статей VII заочной Международной сателлитной конференции, Минск, 11 декабря 2017 г. / Белорусский государственный экономический университет, факультет экономики и менеджмента, студенческое научное общество ФЭМ, кафедра национальной экономики и государственного управления, ООО «Лаборатория интеллекта» ; [редакционная группа: И. Н. Русак, Т. В. Буховец]. – Минск : Колорград, 2018. – С. 75-79.
Zusammenfassung: This article discusses the problem of using Internet technologies in the marketing operations of enterprises and companies. It is shown that in the modern world the Internet plays an important role in the life of many people. Promotion of goods through the network increases sales growth. There are many ways to declare your product or service. These methods include: the creation of a site, targeted advertising, the creation of groups and pages on social networks, the use of hash tags, e-mailing, cooperation with video bloggers.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/93455
ISBN: 978-985-596-039-4
Enthalten in den Sammlungen:2018

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Kuryan_T.I._75_79.pdf362.81 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.