Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/92933
Title: The influence of mentality and religion on doing business in Arab countries
Other Titles: Влияние менталитета и религии на ведение бизнеса в арабских странах
Authors: Mitskevich, A.
Мицкевич, А. А.
Keywords: менталитет;религия;бизнес;арабские страны;business
Issue Date: 2022
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Mitskevich, A. The influence of mentality and religion on doing business in Arab countries / A. Mitskevich; науч. рук. А. И. Сорокина// Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XI Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 26 ноября 2021 г. / [редкол.: Ю. А. Шаврук (пред.) и др.] ; Министерство образования Республики Беларусь, УО "Белорусский государственный экономический университет". — Минск : БГЭУ, 2022. — С. 145-146.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/92933
ISBN: 978-985-564-363-1
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mitskevich 145-146.pdf370.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.