Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/90313
Title: Академический бренд-менеджмент
Other Titles: Academic Brand Management
Authors: Окрут, К. С.
Okrut, K. S.
Keywords: бренд-менеджмент;капитал бренда;академический бренд;высшая школа;научная компетентность;brand management;brand equity;scientific competence
Issue Date: 2021
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Окрут, К. С. Академический бренд-менеджмент / К. С. Окрут // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2021. - № 3 - C. 57-64.
Abstract: Цель статьи — разработка и предложение высшей школе Шкалы персонального брендового капитала профессорско-преподавательского состава. В исследовании объясняется, как формируется брендовый капитал профессорско-преподавательского состава. Теоретически представлена взаимосвязь между академической компетентностью, научной компетентностью и популярностью преподавателей и брендовым капиталом.
The objective of this article is to develop and offer to the higher education a Personal Brand Capital Scale of the faculty members. This research explains how the brand capital of teaching staff is formed. In theory terms, the relationship between academic competence, scholarly competence and popularity of instructors and brand capital is characterized.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/90313
ISSN: 1026-3578
Appears in Collections:2021, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Okrut_57_64.pdf201.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.