Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/88356
Title: Методы и инструменты Data Mining в управлении маркетингом
Other Titles: Data mining methods and tools in marketing management
Authors: Дашук, Э. В.
Dashuk, E.
Keywords: интеллектуальный анализ данных;маркетинговые стратегии;информация;маркетинговая политика;data mining;marketing strategies
Issue Date: 2021
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Дашук, Э. В. Методы и инструменты Data Mining в управлении маркетингом / Э. В. Дашук // Научные труды Белорусского государственного экономического университета. Вып. 14 / [редкол.: В. Ю. Шутилин (гл. ред.) и др.] ; Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет. - Минск : БГЭУ, 2021. - С. 123-127.
Abstract: Проанализирована роль инструментов и методов интеллектуального анализа данных в сфере маркетинга. Рассмотрена зависимость эффективности маркетинговой политики от способов обработки больших объемов накопленной в организации информации.
The article analyzes the role of data mining tools and methods in marketing. The dependence of the effectiveness of marketing policy on the methods of processing large volumes of information accumulated in the organization is considered.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/88356
ISBN: 978-985-564-338-9
Appears in Collections:_Научные труды БГЭУ, 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dashuk_E..pdf184.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.