Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/87858
Title: Организационные основы реализации маркетинга
Authors: Хатько, А. Ю.
Keywords: управление предприятием;инновационная деятельность;конкурентные стратегии
Issue Date: 2004
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Хатько, А. Ю. Организационные основы реализации маркетинга / А. Ю. Хатько // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 272.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/87858
ISBN: 985-6544-49-1
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hatko_A.Yu._s_272.pdf49.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.