Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/87807
Title: Маркетинг в управлении конкурентоспособностью
Authors: Яшева, Г. А.
Keywords: макромаркетинг;мезомаркетинг;уровни управления;конкурентоспособность;marketing;management levels;competitiveness
Issue Date: 2004
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Яшева, Г. А. Маркетинг в управлении конкурентоспособностью / Г. А. Яшева // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 307.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/87807
ISBN: 985-6544-49-1
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yasheva_str.307.pdf51.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.