Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/87556
Title: The influence of pandemic on marketing
Other Titles: Влияние пандемии на маркетинг
Authors: Krasko, Al.
Krasko, An.
Красько, Ал. А.
Красько, Ан. А.
Keywords: situational marketing;marketing strategies;pandemics;пандемии;ситуационный маркетинг;маркетинговые стратегии
Issue Date: 2021
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Krasko, Al. The influence of pandemic on marketing / Al. Krasko, An. Krasko; науч. рук. Ю. М. Савчук // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы X Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 27 ноября 2020 г. / [редкол.: М. В. Мишкевич (пред.) и др.] ; Министерство образования Республики Беларусь, УО "Белорусский государственный экономический университет". - Минск : БГЭУ, 2021. - С. 62-63.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/87556
ISBN: 978-985-564-340-2
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krasko_62_63.pdf189.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.