Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/85794
Title: Blogging as a tool of marketing communication in China
Authors: Ekadumova, I. I.
Zhang Tian
Keywords: blogging;marketing;China;ведение блога
Issue Date: 2020
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Thesis
Citation: Ekadumova, I. I. Blogging as a tool of marketing communication in China / I. I. Ekadumova, Zhang Tian // Философия и экономика в эпоху цифровой трансформации : сборник тезисов докладов по материалам Международной научно-практической конференции, Минск, 15 декабря 2020 года / УО «Белорусский государственный экономический университет» ; [под ред. А.А. Головач и др.] . – Минск: БГЭУ, 2020. – С. 311-316.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/85794
Appears in Collections:Философия и экономика в эпоху цифровой трансформации

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ekadumova_311_316.pdf548.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.