Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/84198
Title: Архитектоника форматирования smart-маркетинга
Other Titles: Architectonics of smart-marketing formation
Authors: Жудро, Н. В.
Жудро, М. К.
Zhudro, N.
Zhudro, M.
Keywords: smart-экономика;институциональные вызовы;архитектоника;smart-маркетинг;architectonics
Issue Date: 2020
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Жудро, Н. В. Архитектоника форматирования smart-маркетинга / Н. В. Жудро, М. К. Жудро // Научные труды Белорусского государственного экономического университета. Вып. 13 / [редкол.: В.Ю. Шутилин (гл. ред.) и др.] ; М-во образования Респ. Беларусь, Белорус. гос. экон. ун-т. - Минск : БГЭУ, 2020. - С. 242-249.
Abstract: В статье рассматриваются этапы развития маркетинга и методологические проблемы экономического обоснования архитектоники форматирования smart-маркетинга. Авторами обоснована методологическая необходимость модернизации традиционного маркетинга и сформулирован алгоритм разработки комплексного использования инструментов smart-маркетинга на основе преодоления методологии дуализма бизнес-коммуникаций «продавца и покупателя».
The article discusses the stages of marketing development and methodological problems of economic justification of smart marketing formatting architectonics. The authors substantiated the methodological need for modernization of traditional marketing and formulated an algorithm for the development of the integrated use of smart marketing tools based on overcoming the methodology of dualism of business communications «seller and buyer».
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/84198
ISBN: 978-985-564-292-4
Appears in Collections:_Научные труды БГЭУ, 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhudro_N._242_249.pdf172.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.