Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/82223
Title: Партизанский маркетинг
Authors: Кудасова, Е. В.
Сукора, Е. М.
Бейня, П. Е.
Keywords: партизанский маркетинг;реклама;фьюжн-маркетинг;визуальные люди;аудиальные люди;guerrilla marketing;advertising
Issue Date: 2019
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Кудасова, Е. В. Партизанский маркетинг/ Е. В. Кудасова, Е. М. Сукора, П. Е. Бейня // Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы : сборник научных трудов / [под общ. ред. И.Л. Акулича] ; Белорус. гос. экон. ун-т [и др.]. - Минск : А.Н. Вараксин, 2019. - С. 149-155.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/82223
ISBN: 978-985-7220-21-2
Appears in Collections:Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы, 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kudasova_E._V._1.pdf112.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.