Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/80053
Title: Content analysis of User-Generated content (UGC) in tourism: differences between Japanese and Chinese online tourists
Other Titles: Анализ содержания пользовательского контента в туризме: разница между Японскими и Китайскими онлайн путешественникам
Authors: Менг Ли
Meng Li
Keywords: tourism marketing;online information;tourists;туристический маркетинг;туристические услуги
Issue Date: 2019
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Thesis
Citation: Менг Ли Content analysis of User-Generated content (UGC) in tourism: differences between Japanese and Chinese online tourists / Менг Ли; науч. рук. Хиромаса Танака // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы VII и VIII Международных студенческих научно-практических конференций на иностранных языках, Минск, 30 ноября 2017 г., 30 ноября 2018 г. / [редкол.: М. В. Мишкевич (пред.) и др.] ; М-во образования Респ. Беларусь, УО "Белорусский гос. экон. ун-т". - Минск : БГЭУ, 2019. - С. 45-46.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/80053
ISBN: 978-985-564-268-9
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Meng_Li.pdf268.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.