Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/75683
Title: Развитие территориального маркетинга в Беларуси
Authors: Тарасенок, З. Н.
Keywords: устойчивое развитие;регионы;территориальный маркетинг;брэндинг;territorial marketing
Issue Date: 2006
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Тарасенок, З. Н. Развитие территориального маркетинга в Беларуси / З. Н. Тарасенок // Теория и практика менеджмента и маркетинга : материалы VII международной научно-практической конференции, [Минск, 1-2 июня 2006 г.] / Белорусский гос. экон. ун-т [и др. ; под общ. ред. И.Л. Акулича]. - Минск : Мэджик Бук, 2006. - С. 280-281.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/75683
ISBN: 985-6544-79-3
Appears in Collections:2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tarasenok_Z.N._280_281.pdf878.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.