Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/75067
Title: Маркетинговые исследования в интернете
Authors: Голик, В. С.
Keywords: маркетинговые исследования;анкетирование;сбор информации;интернет-технологии;marketing research
Issue Date: 2007
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Голик, В. С. Маркетинговые исследования в интернете / В. С. Голик // Теория и практика менеджмента и маркетинга : материалы VIII междунар. науч.-практ. конф., Минск, 31 мая - 2 июня 2007 г. / Белорусский гос. экон. ун-т [и др. ; под общ. ред. И.Л. Акулича]. - Минск : Мэджик Бук, 2007. – С. 61-62.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/75067
ISBN: 978-985-6544-91-3
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Golik_V.S._s._61_62.pdf375.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.