Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/74918
Title: Маркетинговые стратегии предприятия
Authors: Бахмане, Л. И.
Keywords: молочная промышленность;исследования;управленческие решения;посредники;покупатели;конкуренция;marketing strategies
Issue Date: 2007
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Маркетинговые стратегии предприятия / Л. И. Бахмане // Теория и практика менеджмента и маркетинга : материалы VIII междунар. науч.-практ. конф., Минск, 31 мая - 2 июня 2007 г. / Белорусский гос. экон. ун-т [и др. ; под общ. ред. И.Л. Акулича]. - Минск : Мэджик Бук, 2007. – С. 23-24.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/74918
ISBN: 978-985-6544-91-3
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakhmane_L.I._23_24.pdf929.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.