Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/74831
Title: Социология рекламы в бизнесе : электронный учебно-методический комплекс для магистерской программы "Экономическая политика и социология бизнеса"
Authors: Наумов, Д. И.
Keywords: cоциология рекламы;экспертные оценки;медиапланирование;правовое регулирование;advertising sociology
Issue Date: 2017
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Learning Object
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/74831
Appears in Collections:Архив электронных УМК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Uchebnaya_programma.pdf138.75 kBAdobe PDFView/Open
Konspekt_lektsiy.docx111.48 kBMicrosoft Word XMLView/Open
Seminary.doc64 kBMicrosoft WordView/Open
Temy_referatov.doc57 kBMicrosoft WordView/Open
Voprosy_dlya_zacheta.doc56 kBMicrosoft WordView/Open
Literаtura.doc55 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.