Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/72012
Titre: The effect of co-marketing projects on tourism businesses on the example of the living on the edge project of National Geographic in South Estonia
Auteur(s): Laas, М.
Mots-clés: co-marketing projects;tourism businesses;edge project;туристический бизнес;маркетинг
Date de publication: 2017
Editeur: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Référence bibliographique: Laas, M. The effect of co-marketing projects on tourism businesses on the example of the living on the edge project of National Geographic in South Estonia / M. Laas; research supervisor Т. Кооr// Современный механизм функционирования торгового бизнеса и туристической индустрии: реальность и перспективы : материалы Международной научно-практической конференции студентов и молодых ученых, Минск, 2-3 марта 2017 года / [редкол.: Г.А. Короленок (пред.) и др.] ; М-во образования Респ. Беларусь, Белорус. гос. экон. ун-т. - Минск : БГЭУ, 2017. - С. 358-359.
URI/URL: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/72012
ISBN: 978-985-564-164-4
Collection(s) :2017

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
M._Laas.pdf284.7 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.