Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/72012
Title: The effect of co-marketing projects on tourism businesses on the example of the living on the edge project of National Geographic in South Estonia
Authors: Laas, М.
Keywords: co-marketing projects;tourism businesses;edge project;туристический бизнес;маркетинг
Issue Date: 2017
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Laas, M. The effect of co-marketing projects on tourism businesses on the example of the living on the edge project of National Geographic in South Estonia / M. Laas; research supervisor Т. Кооr// Современный механизм функционирования торгового бизнеса и туристической индустрии: реальность и перспективы : материалы Международной научно-практической конференции студентов и молодых ученых, Минск, 2-3 марта 2017 года / [редкол.: Г.А. Короленок (пред.) и др.] ; М-во образования Респ. Беларусь, Белорус. гос. экон. ун-т. - Минск : БГЭУ, 2017. - С. 358-359.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/72012
ISBN: 978-985-564-164-4
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
M._Laas.pdf284.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.