Browsing "Современный механизм функционирования торгового бизнеса и туристической индустрии: реальность и перспективы" by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 172 to 191 of 2497 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2018Re-branding as the instrument for adaptation to the current market situationAksenevich, A. M.; Klimuk, E. V.ArticleАнглийский
2019Realization of human potential in international businessПалагина, А. З.ArticleАнглийский
2023Recent trends in world tradeКузин, В. А.ArticleАнглийский
2017Reducing poverty through tradeКолосей, И. А.; Шуплякова, Л. С.ArticleАнглийский
2022Retail life during a pandemicAbashtoviy, I.ArticleАнглийский
2018Retail trends: transformative change, reinvigorated commerceErmolinskay, P. V.; Klimuk, E. V.ArticleАнглийский
2018Roll out the red carpet for FDI in R&D: lessons from EU nations and implications for VietnamDoan Van HaArticleАнглийский
2022Sales management in a pandemic conditionFedotov, A.ArticleАнглийский
2020Sales of goods and the creation of an up-to-date global brandГригорьева, И. С.ArticleАнглийский
2020Secrets of success of restaurant business developmentПартак, П. С.; Самусевич, Д. Е.ArticleАнглийский
2023Service sphere development strategies in modern economyБоно, Е. Д.; Алексеева, Е. А.ArticleАнглийский
2022Sicilian breakfast as an alternative to belarussian oneГордеева, Д. С.; Черняк, Е. В.ArticleАнглийский
2019Slow foodБородич, Д. В.; Синельникова, Д. П.ArticleАнглийский
2021Slow travel as a new direction in tourismСавенко, А. В.; Гайдук, Л. Д.ArticleАнглийский
2022Smart contracts in e-commerce became a common thingShcherbakov, I.ArticleАнглийский
2021Smart-туризм как инновационная концепция индустрии туризмаМищенко, А. А.ArticleРусский
2023SMM как инструмент продвижения бизнеса в социальных сетяхБелова, Ю. А.; Матохина, А. В.ArticleРусский
2023SMM-влияние на потребителяГарифулин, В.ArticleРусский
2017Social media as fitness tours' promotional toolAheiko, V. S.; Radina, I. V.ArticleАнглийский
2020Social networks as means of promoting tourist servicesЕфременко, Е. Д.; Гайдук, Л. Д.ArticleАнглийский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • All
  • 1