Browsing "Современный механизм функционирования торгового бизнеса и туристической индустрии: реальность и перспективы" by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 172 to 191 of 2497 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2018Re-branding as the instrument for adaptation to the current market situationAksenevich, A. M., et alArticleАнглийский
2019Realization of human potential in international businessПалагина, А. З.ArticleАнглийский
2023Recent trends in world tradeКузин, В. А.ArticleАнглийский
2017Reducing poverty through tradeКолосей, И. А., et alArticleАнглийский
2022Retail life during a pandemicAbashtoviy, I.ArticleАнглийский
2018Retail trends: transformative change, reinvigorated commerceErmolinskay, P. V., et alArticleАнглийский
2018Roll out the red carpet for FDI in R&D: lessons from EU nations and implications for VietnamDoan Van HaArticleАнглийский
2022Sales management in a pandemic conditionFedotov, A.ArticleАнглийский
2020Sales of goods and the creation of an up-to-date global brandГригорьева, И. С.ArticleАнглийский
2020Secrets of success of restaurant business developmentПартак, П. С., et alArticleАнглийский
2023Service sphere development strategies in modern economyБоно, Е. Д., et alArticleАнглийский
2022Sicilian breakfast as an alternative to belarussian oneГордеева, Д. С., et alArticleАнглийский
2019Slow foodБородич, Д. В., et alArticleАнглийский
2021Slow travel as a new direction in tourismСавенко, А. В., et alArticleАнглийский
2022Smart contracts in e-commerce became a common thingShcherbakov, I.ArticleАнглийский
2021Smart-туризм как инновационная концепция индустрии туризмаМищенко, А. А.ArticleРусский
2023SMM как инструмент продвижения бизнеса в социальных сетяхБелова, Ю. А., et alArticleРусский
2023SMM-влияние на потребителяГарифулин, В.ArticleРусский
2017Social media as fitness tours' promotional toolAheiko, V. S., et alArticleАнглийский
2020Social networks as means of promoting tourist servicesЕфременко, Е. Д., et alArticleАнглийский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record: