Browsing "Современный механизм функционирования торгового бизнеса и туристической индустрии: реальность и перспективы" by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 170 to 209 of 2497 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2020QR codes usage perspectivesСолодуха, А. А.; Климук, Е. В.ArticleАнглийский
2023QR-меню в заведениях Минска: тренд или необходимость?Минько, Д. А.ArticleРусский
2018Re-branding as the instrument for adaptation to the current market situationAksenevich, A. M.; Klimuk, E. V.ArticleАнглийский
2019Realization of human potential in international businessПалагина, А. З.ArticleАнглийский
2023Recent trends in world tradeКузин, В. А.ArticleАнглийский
2017Reducing poverty through tradeКолосей, И. А.; Шуплякова, Л. С.ArticleАнглийский
2022Retail life during a pandemicAbashtoviy, I.ArticleАнглийский
2018Retail trends: transformative change, reinvigorated commerceErmolinskay, P. V.; Klimuk, E. V.ArticleАнглийский
2018Roll out the red carpet for FDI in R&D: lessons from EU nations and implications for VietnamDoan Van HaArticleАнглийский
2022Sales management in a pandemic conditionFedotov, A.ArticleАнглийский
2020Sales of goods and the creation of an up-to-date global brandГригорьева, И. С.ArticleАнглийский
2020Secrets of success of restaurant business developmentПартак, П. С.; Самусевич, Д. Е.ArticleАнглийский
2023Service sphere development strategies in modern economyБоно, Е. Д.; Алексеева, Е. А.ArticleАнглийский
2022Sicilian breakfast as an alternative to belarussian oneГордеева, Д. С.; Черняк, Е. В.ArticleАнглийский
2019Slow foodБородич, Д. В.; Синельникова, Д. П.ArticleАнглийский
2021Slow travel as a new direction in tourismСавенко, А. В.; Гайдук, Л. Д.ArticleАнглийский
2022Smart contracts in e-commerce became a common thingShcherbakov, I.ArticleАнглийский
2021Smart-туризм как инновационная концепция индустрии туризмаМищенко, А. А.ArticleРусский
2023SMM как инструмент продвижения бизнеса в социальных сетяхБелова, Ю. А.; Матохина, А. В.ArticleРусский
2023SMM-влияние на потребителяГарифулин, В.ArticleРусский
2017Social media as fitness tours' promotional toolAheiko, V. S.; Radina, I. V.ArticleАнглийский
2020Social networks as means of promoting tourist servicesЕфременко, Е. Д.; Гайдук, Л. Д.ArticleАнглийский
2019Some aspects of electronic commerce regulationЖуравская, К. С.ArticleАнглийский
2023Specifics of doing business in the United Arab EmiratesХодько, И. С.ArticleАнглийский
2017Specifics of economic development and trading of ChinaШибут, Д. Д.; Савчук, Ю. М.ArticleАнглийский
2020Staff motivation in the restaurant businessКишкель, Я. В.ArticleАнглийский
2020Staff turnover and retention in the hotelsБородич, Д. В.; Синельникова, Д. П.ArticleАнглийский
2018Stages and peculiarities of event management of mass sport events in Belarus: figure skatingDeryabina, T. A.ArticleАнглийский
2018Street-food как формат кейтеринга: востребнность и возможностиГончарова, А. А.; Тананушко, Н. А.ArticleРусский
2017Student's life and the cost of living in Belarus vs in the UKКовалевская, Е.; Косторева, Е.; Дроздова, С. С.ArticleАнглийский
2020Switzerland and Belarus: the aspect of tourismAltermatt, C.ArticleАнглийский
2022SWOT-анализ и финансовые показатели ТНК Domino’sГерасимчик, С. С.; Демьянова, М. Э.ArticleРусский
2019SWOT-анализ продвижения на рынок нового продукта на основе спельтыСтатева, М. С.ArticleРусский
2017Tendencies of development of the tourism industry in the contex of globalizationБородовская, А. С.; Гайдук, Л. Д.ArticleАнглийский
2017Tendencies of development of tourism industry in the context of globalizationМороз, А. С.; Кашляк, М. А.ArticleАнглийский
2017The application of foreign companies' experience to motivate staff in tourism organizations in BelarusDevyatkina, E. V.; Valezhanina, A. V.ArticleАнглийский
2017The capacity of the hotel infrastructure in organizing mice-events in the Republic of BelarusСлавецкая, О. И.; Машкарева, Е. О.ArticleАнглийский
2021The concept of destination resilience and its advantages for experimental destinations in BelarusFontanari, M.; Traskevich, A.ArticleАнглийский
2018The cooperation within the EEU as the factor for external-economic potential of the Republic of Belarus enhancementBorisevich, M. S.; Skrygan, D. N.ArticleАнглийский
2019The development of agrotourism in Belarus: problems and prospectsРадевич, А. А.; Гайдук, Л. Д.ArticleАнглийский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • All
  • 1