Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/70842
Title: Интернет-технологии в маркетинге взаимоотношений
Authors: Шаврук, Е. Ю.
Shavruk, E. Yu.
Keywords: интернет-маркетинг;системы взаимоотношений;маркетинговая политика;интернет-технологии;internet marketing;system of relations
Issue Date: 2013
Language: Русский
Type: Article
Citation: Шаврук, Е. Ю. Интернет-технологии в маркетинге взаимоотношений / Е. Ю. Шаврук // Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы : сборник научных трудов / [под общ. ред. И. Л. Акулича] ; Белорус. гос. экон. ун-т, Дортмундская высш. шк., Ун-т Ганновера [и др.]. - Минск : Мэджик, 2013. - С. 359-362.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/70842
ISBN: 978-985-6473-96-1
Appears in Collections:Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы, 2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shavruk_E._Yu..pdf497.7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.