Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/69962
Title: Синергетический эффект ИМК
Authors: Анкинович, Ю. Е.
Keywords: маркетинговые коммуникации;интегрированные коммуникации;рекламные коммуникации;marketing communications;advertising communication
Issue Date: 2015
Language: Русский
Type: Article
Citation: Анкинович, Ю. Е. Синергетический эффект ИМК / Ю. Е. Анкинович // Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы : сборник научных трудов / [под общ. ред. И.Л. Акулича] ; Белорусский гос. экон. ун-т [и др.]. - Минск : А.Н. Вараксин, 2015. - C. 19-22.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/69962
ISBN: 978-985-7128-21-1
Appears in Collections:Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы, 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ankinovich_19_22.pdf182.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.