Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/67910
Title: Особенности стратегии интернационализации субъектов малого бизнеса
Authors: Чепик, И. Н.
Chepik, I. N.
Keywords: интернационализация компании;малый бизнес;SWОТ-анализ;internationalization of the company;small business
Issue Date: 2015
Language: Русский
Type: Article
Citation: Чепик, И. Н. Особенности стратегии интернационализации субъектов малого бизнеса / И. Н. Чепик // Теоретические и методологические аспекты коммуникации : сборник научных трудов кафедры межкультурной экономической коммуникации Белорусского государственного экономического университета. Вып. 5. - Минск : РИВШ, 2015. - С. 131-138.
Abstract: Global scale competition encourages small business to use а variety of strategies in intemational markets. The paper incroduces а conceptual framework to define the strategy of small business internationalization that depends оn the internationalization model, industry, general purpose, the competitiveness of domestic and foreign market, as well as the availabllity of resources, capacity and the internal environment of а small соmраnу.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/67910
ISBN: 978-985-500-843-0
Appears in Collections:Теоретические и методологические аспекты коммуникации, 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
I.N._Chepik.pdf790.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.