Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/67910
Titel: Особенности стратегии интернационализации субъектов малого бизнеса
Autoren: Чепик, И. Н.
Chepik, I. N.
Stichwörter: интернационализация компании;малый бизнес;SWОТ-анализ;internationalization of the company;small business
Erscheinungsdatum: 2015
Language: Русский
Type: Article
Zitierform: Чепик, И. Н. Особенности стратегии интернационализации субъектов малого бизнеса / И. Н. Чепик // Теоретические и методологические аспекты коммуникации : сборник научных трудов кафедры межкультурной экономической коммуникации Белорусского государственного экономического университета. Вып. 5. - Минск : РИВШ, 2015. - С. 131-138.
Zusammenfassung: Global scale competition encourages small business to use а variety of strategies in intemational markets. The paper incroduces а conceptual framework to define the strategy of small business internationalization that depends оn the internationalization model, industry, general purpose, the competitiveness of domestic and foreign market, as well as the availabllity of resources, capacity and the internal environment of а small соmраnу.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/67910
ISBN: 978-985-500-843-0
Enthalten in den Sammlungen:Теоретические и методологические аспекты коммуникации, 2015

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
I.N._Chepik.pdf790.57 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.