Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/67910
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧепик, И. Н.-
dc.contributor.authorChepik, I. N.-
dc.date.accessioned2017-11-02T12:41:59Z-
dc.date.available2017-11-02T12:41:59Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЧепик, И. Н. Особенности стратегии интернационализации субъектов малого бизнеса / И. Н. Чепик // Теоретические и методологические аспекты коммуникации : сборник научных трудов кафедры межкультурной экономической коммуникации Белорусского государственного экономического университета. Вып. 5. - Минск : РИВШ, 2015. - С. 131-138.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-500-843-0-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/67910-
dc.description.abstractGlobal scale competition encourages small business to use а variety of strategies in intemational markets. The paper incroduces а conceptual framework to define the strategy of small business internationalization that depends оn the internationalization model, industry, general purpose, the competitiveness of domestic and foreign market, as well as the availabllity of resources, capacity and the internal environment of а small соmраnу.ru_RU
dc.languageРусский-
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.subjectинтернационализация компанииru_RU
dc.subjectмалый бизнесru_RU
dc.subjectSWОТ-анализru_RU
dc.subjectinternationalization of the companyru_RU
dc.subjectsmall businessru_RU
dc.titleОсобенности стратегии интернационализации субъектов малого бизнесаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Теоретические и методологические аспекты коммуникации, 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
I.N._Chepik.pdf790.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.