Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/67318
Title: Возможности снижения стоимости маркетинговых исследований
Other Titles: Opportunities to reduce marketing research costs
Authors: Анкинович, Ю. Е.
Ankinovich, Yu. E.
Keywords: маркетинговые исследования;информация;стоимость;результативность;marketing research;information;cost;effectiveness
Issue Date: 2016
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Русский
Type: Article
Citation: Анкинович, Ю. Е. Возможности снижения стоимости маркетинговых исследований / Ю. Е. Анкинович // Вестник Белорусского государственного экономического университета. - 2016. - № 5.- С.39-47.
Abstract: В настоящее время основной проблемой рынка маркетинговых исследований является несоответствие цены информации и ее фактической стоимости и полезности. Решить эту проблему помогает сеть Интернет, в которой в открытом доступе размещены различные источники, отражающие данные по интересующим исследователя показателям. Процедура применения таких источников для проведения маркетинговых исследований предложена в данной статье.
At present the main problem of the marketing research services market is discrepancy between the information price and its actual cost and utility. It is the Internet that helps to solve this problem, as it offers a free access to a variety of sources reflecting the indicators the researcher is interested in. The procedure of using these sources for marketing research is suggested in the article
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/67318
ISSN: 1026-3578
Appears in Collections:2016, № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ankinovich._Yu._E.___39_47.pdf179.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.