Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/67033
Title: Проблемы брэндинга в Беларуси
Authors: Дрозденко, В. В.
Drozdenko, V. V.
Пашуто, В. П.
Keywords: проблемы брэндинга;брэндинг в Беларуси;брэндинг;брэнды;problems branding;branding in Belarus
Issue Date: 2003
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Дрозденко, В. В. Проблемы брэндинга в Беларуси / В. В. Дрозденко; рук. В. П. Пашуто // Современная экономика и ее развитие: материалы студенческой научно -практической конференции: В 2 ч. Ч. 1. - Мн.: БГЭУ, 2003. - С. 136-137.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/67033
ISBN: 985-426-905-1
Appears in Collections:Современная экономика и ее развитие

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Drozdenko._s._136_137.pdf405.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.