Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/66454
Title: Call center – kommunikationszentren
Authors: Reusch, Peter J.A.
Reusch, Pascal
Keywords: kommunikation;call center;kommunikationsanforderungen
Issue Date: 2002
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Немецкий
Type: Thesis
Citation: Reusch, Peter J.A. Call center – kommunikationszentren / Peter J.A. Reusch, Pascal Reusch // Теория и практика менеджмента и маркетинга : Тезисы докладов Международ. науч.-практ. семинара, Минск, 29-30 мая 2002 года: На рус. и англ. яз. / Каталонский политехн. ун-т, Ун-т Монпелье 1, Консорц. белорус. ун-тов, Балтийский рус. ин-т; Под общ. ред. И.Л. Акулича. - Мн. : БГЭУ, 2002. – С. 277-279.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/66454
ISBN: 985-426-765-2
Appears in Collections:2002

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Reteg_J.A._Reusch,_Pascal_Reusch.pdf321.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.