Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/66454
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorReusch, Peter J.A.-
dc.contributor.authorReusch, Pascal-
dc.date.accessioned2017-09-21T12:27:10Z-
dc.date.available2017-09-21T12:27:10Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationReusch, Peter J.A. Call center – kommunikationszentren / Peter J.A. Reusch, Pascal Reusch // Теория и практика менеджмента и маркетинга : Тезисы докладов Международ. науч.-практ. семинара, Минск, 29-30 мая 2002 года: На рус. и англ. яз. / Каталонский политехн. ун-т, Ун-т Монпелье 1, Консорц. белорус. ун-тов, Балтийский рус. ин-т; Под общ. ред. И.Л. Акулича. - Мн. : БГЭУ, 2002. – С. 277-279.ru_RU
dc.identifier.isbn985-426-765-2-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/66454-
dc.languageНемецкий-
dc.language.isoderu_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectkommunikationru_RU
dc.subjectcall centerru_RU
dc.subjectkommunikationsanforderungenru_RU
dc.titleCall center – kommunikationszentrenru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:2002

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Reteg_J.A._Reusch,_Pascal_Reusch.pdf321.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.