Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/66074
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОрешенков, А. А.-
dc.date.accessioned2017-09-04T08:36:49Z-
dc.date.available2017-09-04T08:36:49Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationОрешенков, А. А. Международные маркетинговые исследования / А. А. Орешенков // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 179-180.ru_RU
dc.identifier.isbn985-6544-49-1-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/66074-
dc.languageРусский-
dc.subjectмаркетинговая информацияru_RU
dc.subjectмеждународные исследованияru_RU
dc.subjectвнешнеэкономическая деятельностьru_RU
dc.subjectстатистическая информацияru_RU
dc.subjectmarketing informationru_RU
dc.subjectforeign economic activityru_RU
dc.subjectstatistical informationru_RU
dc.titleМеждународные маркетинговые исследованияru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oreshenkov_A.A..pdf286.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.