Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65952
Title: Мерчендайзинг как инструмент маркетинг
Authors: Лисовский, М. В.
Keywords: мерчендайзинг;маркетинг;ценовая политика;торговые марки;merchandising;marketing
Issue Date: 2004
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Лисовский, М. В. Мерчендайзинг как инструмент маркетинг / М. В. Лисовский // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 146.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65952
ISBN: 985-6544-49-1
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lisovskiy_M.V..pdf129.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.