Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65952
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛисовский, М. В.-
dc.date.accessioned2017-08-30T11:49:47Z-
dc.date.available2017-08-30T11:49:47Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationЛисовский, М. В. Мерчендайзинг как инструмент маркетинг / М. В. Лисовский // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 146.ru_RU
dc.identifier.isbn985-6544-49-1-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65952-
dc.languageРусский-
dc.subjectмерчендайзингru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectценовая политикаru_RU
dc.subjectторговые маркиru_RU
dc.subjectmerchandisingru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.titleМерчендайзинг как инструмент маркетингru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lisovskiy_M.V..pdf129.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.