Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65674
Title: Основные тенденции развития концепции маркетинга
Other Titles: Main trends of the concept of marketing
Authors: Акулич, И. Л.
Akulich, I. L.
Keywords: маркетинг;маркетинговая среда;маркетинг взаимоотношений;рынок;ценность клиента;marketing;relationship marketing;customer value
Issue Date: 2017
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Русский
Type: Article
Citation: Акулич, И. Л. Основные тенденции развития концепции маркетинга / И. Л. Акулич // Научные труды Белорусского государственного экономического университета / М-во образования Респ. Беларусь, Белорусский гос. экон. ун-т ; [редкол.: В. Н. Шимов (гл. ред.) и др.]. - Минск : БГЭУ, 2017. — Вып. 10. - С. 3-8.
Abstract: В статье рассматриваются основные тенденции развития классической концепции маркетинга. Выявляются предпосылки становления маркетинга, указываются основные факторы, обусловившие изменение маркетинговой среды. Главное внимание уделяется рассмотрению предпосылок и факторов становления и развития маркетинга взаимоотношений. The article examines the main trends in the development of the classical concept of marketing. Identify preconditions of formation of marketing, identifies the main factors contributed to the change of the marketing environment. The main attention is paid to the assumptions and marketing relationship formation and development factors.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65674
ISBN: 978-985-564-155-2
Appears in Collections:_Научные труды БГЭУ, 2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Akulich_I._L..pdf133.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.