Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65539
Title: Упаковка как элемент маркетинга
Authors: Суконина, Е. Б.
Keywords: конкурентоспособность товара;упаковочные материалы;продовольственные товары;полимерные материалы;competitiveness of goods;packaging materials;foodstuffs
Issue Date: 2004
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Суконина, Е. Б. Упаковка как элемент маркетинга / Е. Б. Суконина // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 254.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65539
ISBN: 985-6544-49-1
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sukonina_E._B..pdf329.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.