Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65538
Title: Модели маркетинга услуг
Authors: Сучкова, И. А.
Suchkova, I. A.
Keywords: маркетинг услуг;модели маркетига;внутренний маркетинг;интерактивный маркетинг;marketing services;internal marketing;interactive marketing
Issue Date: 2004
metadata.dc.language: Русский
Type: Thesis
Citation: Сучкова, И. А. Модели маркетинга услуг / И. А. Сучкова // Теория и практика менеджмента и маркетинга : тезисы докладов V международной научно-практической конференции (Минск, 28-29 мая 2004 г.) / под общ. ред. И. Л. Акулича. - Минск : Мэджик Бук, 2004. - C. 255.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/65538
ISBN: 985-6544-49-1
Appears in Collections:2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchkova_I._A..pdf290.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.